Waarom het belangijk is te bidden als het je goed gaat





Reacties

Anoniem zei…
Wie is God? Wat is God? Is er een God? Waar is God? Hoe God te verwerkelijken? De mens wil een antwoord op deze eeuwige vragen. God is je schepper, redder en verlosser. Hij is aldoordringend. Hij verblijft in je hart. Hij is altijd dichtbij jou. Hij is dichterbij jou dan je kransslagader of je neus. Hij houdt van jou. Hij kan tot je spreken. Je kunt God niet vinden met het intellect. Maar je kunt Hem vinden door voelen, meditatie, ervaring en verwerkelijking.
Anoniem zei…
hoe begin je eraan? en wie kan je hier in helpen?
Anoniem zei…
Waarlijk! Ik wilde God kennen en ik ontdek dat mijn eigen Zelf, God is!
Welk een dwaze vraag heb ik gesteld!
Ik moest ontdekken wie ik ben om God te vinden.
Anoniem zei…
Waarlijk! Ik wilde God kennen en ik ontdek dat mijn eigen Zelf, God is!
Welk een dwaze vraag heb ik gesteld!
Ik moest ontdekken wie ik ben om God te vinden.