Is bidden uitzenden?



Een korte gebedstip - stilte-tip

Reacties

Anoniem zei…
Ik heb enkele dagen geleden ook bezweken :) om de app van bidden onderweg op mijn smartphone te zetten! En ik moet toegeven dat ik heel blij ben dat ik mijn weerstand heb los gelaten, want jullie app, maar ook de getijdengebeden, Radio Maria, het missaal, de bijbel zijn allemaal korte momenten dat ik bij God mag vertoeven buiten de kerk. Het is zeker een troost en een vreugde als ik niet naar de kerk kan gaan! Het zijn goede middelen om mij te ondersteunen in mijn belofte die ik in de biecht, tijdens het bidden, in de eucharistie heb benoemd, om erin te blijven volharden. Nicolaas en het hele team van bidden onderweg, dank voor deze mooie bijdrage dat mijn weg in " Heilig worden " stimuleert.. :) Ik hou van de kerk en de sacramenten, maar ik moet ook zeggen dat ik een liefde voel voor de katholieke apps.. :)