Luister naar audioboek van Nikolaas Sintobin sj over ignatiaanse spiritualiteit



Mijn boek 'Leven met Ignatius – Op het kompas van de vreugde' is ook beschikbaar als audioboek. Ik verwerkte de inhoud van dit boek in elf verschillende podcastafleveringen. Daarin geeft ik concrete tips, geïnspireerd door het leven van Ignatius. Het audioboek gaat in op vragen als: Wat is een geslaagd leven? Hoe kom ik erachter wat ik met mijn leven moet aanvangen? Hoe verhouden zich hart en verstand? Het audioboek is een uitgave van Bidden Onderweg.
Dit audioboek helpt je om de vreugde in je hart te leren opmerken en die vreugde te kiezen als kompas voor je leven. Paus Franciscus, zelf jezuïet, is het sprekende bewijs dat die vreugde een leidraad kan worden.
Andere vragen die ik in mijn boek behandel zijn: Kiezen, hoe doe je dat? God, heeft die nog betekenis? Zo ja, hoe kun je Hem op het spoor komen? Trouwens, geloven in God, wat wil dat eigenlijk zeggen?
Beluister hier de elf afleveringen van Leven met Ignatius (klik op de oranje-rode knop hieronder)



Reacties

e.harland-hazebroek zei…
Dank U wel, heel fijn ik ga het stukje voor stukje
volgen.
René zei…
Een heel erge aanrader!
Ik wou dat ik eerder in mijn leven hier mee in aanraking was gekomen. Maar niet getreurd, het zal zijn redenen hebben.
Het bevat zeer zinvolle aanwijzingen voor mijn toekomst
e.harland-hazebroek zei…
Het werd mij steeds duidelijker dat ik het boek erbij nodig heb. Nu kan ik rustiger luisteren naar het audioboek. Het boek is onderweg.
Nu nog bidden dat God mij helpt het zinvol te gebruiken.
Dank voor de inspiratie.

Meest gelezen

Homo-zegen: heeft paus Franciscus zich vergist? Enkele bedenkingen van Nikolaas Sintobin sj

Nikolaas Sintobin: "Ik weet niet of God bestaat"

Ignatius van Loyola legt uit hoe je, met een té drukke agenda, toch je rust kan bewaren

Hoe paus Franciscus reageert op zijn eigen, spontane woede - Homilie van Nikolaas Sintobin sj voor de derde zondag van de 40-dagentijd

Over geluk dat niemand je kan afpakken - Het getuigenis van Etty Hillesum

Rik Torfs over jezuïetenhumor: het verschil tussen Kardinaal Müller en Nikolaas Sintobin sj

Het verschil tussen geestelijke vreugde en het “je lekker voelen”

Hoe handelen als je slecht nieuws krijgt: het voorbeeld van Ignatius van Loyola - Ignatiaans leiderschap (7/10)

Omgaan met (soms misselijk makende) zwakheden van aan jou toevertrouwde mensen - Ignatiaans leiderschap (5/10)