Waarom spiritualiteit het verschil kan uitmaken - Nikolaas Sintobin sj te gast in De Ongelooflijke Podcast op Radio 1

Deze week was ik te gast in De Ongelooflijke Podcast van NPO Radio 1. David Boogerd interviewde me, samen met theoloog Stefan Paas, naar aanleiding van mijn nieuwe boek "Vertrouw op je gevoel".

Het werd een boeiend gesprek over de meerwaarde van spiritualiteit voor christenen én voor niet christenen.  Meer in het bijzonder ging het over hoe ignatiaanse spiritualiteit je de richting kan wijzen naar persoonlijk geluk in deze seculiere tijden.

Klik hier om de podcast te beluisteren.

Reacties

Elizabeth Harland-Hazebroek zei…
Zomaar van piekeren de hele podcast beluisterd. Het sluit aan bij mijn vernieuwde methode van bidden, ook leven bewust begonnen tijdens de coronatijd.Ik denk dat mijn bidden heel langzaam is gewijzigd vooral door de aanwijzingen ook tw dagelijks een stukje van de bijbel uitgelegd door een franciscaanse met persoonlijk contact. Wel heel kort maar bemoedigend. Dank voor de podcast en het samen bespreken.

Meest gelezen

Dé tip van Paus Franciscus voor een geslaagd leven

Wat verrijzenis kan betekenen in de dierenwereld en in jouw leven - Adembenemende video

Waarom we stille zaterdag graag overslaan - de uitleg van Karl Rahner sj

Kan je vandaag nog in Jezus geloven zoals 2000 jaar geleden? - Homilie van Nikolaas Sintobin sj

De tenen van God (1/4)