Place to be

We wisten het eigenlijk al. Maar als je alles even op een rijtje ziet staan, besef je beter welke de impact is van Facebook. 

Is het een obsessie? Misschien. Ik zie het vooral als een feit. Met beperkingen. Zeker weten. Maar ook en vooral heel wat mogelijkheden.


.


Share

Reacties

Anoniem zei…
Een feit zonder dat je er een waardenoordeel aan koppelt. Het lijkt me een goede houding. En het is aan elk mens om te voelen of dit communicatiemedium hem aanspreekt of niet. De vrijheid om er in mee te gaan of niet. Laat ook dat een feit zijn en geen criterium om 'bij de tijd' of 'oubollig' beschouwd te worden.

Meest gelezen

Het echte schandaal van het christendom - Bernard Sesboüé sj

Advent, een vreemde en wellicht confronterende uitnodiging - Een nieuwe serie van Nikolaas Sintobin sj (1/4)

Wat als het bidden echt "niet leuk" is?

Durf jij de Advent aan in jouw leven? - Aangrijpend en bevragend advents-videootje

Wat Herman Van Rompuy ontdekte in mijn nieuwste boek: "Op het kompas van de vreugde"

Ook een haan kan overdrijven - wel heel bijzondere video

"Zie, Ik begin iets nieuws" - Geef anderen de kans om deel te nemen aan onze adventsretraite