Podcast Nikolaas Sintobin sj: hoe goede keuze maken



In deze podcast leg ik uit hoe je als christen het best een keuze kan maken:

  • waarom zou je kiezen
  • hoe je voorbereiden op de keuze
  • hoe de keuze zelf maken
  • hoe kan je weten of je de juiste keuze gemaakt hebt
  • ...

Het geheel is geïnspireerd door de ignatiaanse spiritualiteit.

Deze podcast is gemaakt door het team dat het voorbereidingsprogramma voor de WJD in Panama verzorgt, en is  ook terug te vinden op jongkatholiek.nl

Reacties

Anoniem zei…
Ja, zo maak je dus keuzes. Mooi dat de verschillende invalshoeken worden aangehaald.Ook op latere leeftijd maak je keuzes rondom b.v. het vrijwilligers werk wat je doet en wat laat ik los om weer piano lessen te nemen wat de nodige concentratie vraagt en me uitdaagt om mijn spel waar ik van geniet te verbeteren. Mijn motivatie en mijn plezier, maar ook het vertrouwen dat ik het kan (al gaat het stapsgewijs) laat me opnieuw leren.

Meest gelezen

Wat verrijzenis kan betekenen in de dierenwereld en in jouw leven - Adembenemende video

Wat doet de Paus daar toch met die opgestoken vinger? - Heerlijke videobeelden

Waarom we stille zaterdag graag overslaan - de uitleg van Karl Rahner sj

Kan je vandaag nog in Jezus geloven zoals 2000 jaar geleden? - Homilie van Nikolaas Sintobin sj

Over wassen van een aidszieke en Witte Donderdag - homilie Nikolaas Sintobin sj

De verrijzenis van Jezus is geen toverpilletje - Homilie van Nikolaas Sintobin sj voor Pasen