Nikolaas Sintobin sj: schrijven over geloof en spiritualiteit, hoe doe je zoiets vandaag? - Voordracht

Foto Luc Collet
 
Vorige vrijdag (8 december 2023) mocht ik in Leuven de publieksprijs voor het beste christelijke en spirituele boek 2023 in ontvangst nemen voor "Levenslessen".

Ik heb daar een voordracht gehouden over hoe ik zelf schrijf over geloof en spiritualiteit, op zo'n wijze dat zoveel mensen als mogelijk er iets kunnen aan hebben.

Wil je het boek vooralsnog bestellen via internet, klik dan hier: dan ontvang je een door mij gehandtekend exemplaar mét een extra levensles voor Kerstmis!






Reacties

Anoniem zei…
In video 16:50 min. ... Ik hoop dat niet christelijke lezers zich uitgesloten voelen...
Ik hoop dat ze zich niet uitgesloten voelen.
Anoniem zei…
Uw boek helpt tot geloofsverdieping. U schrijft het helder. Het helpt mij allesinds zeer goed om met vallen en opstaan verder te proberen te geraken. Waarvoordank

Meest gelezen

Wat verrijzenis kan betekenen in de dierenwereld en in jouw leven - Adembenemende video

Dé tip van Paus Franciscus voor een geslaagd leven

Waarom we stille zaterdag graag overslaan - de uitleg van Karl Rahner sj

Kan je vandaag nog in Jezus geloven zoals 2000 jaar geleden? - Homilie van Nikolaas Sintobin sj

De tenen van God (1/4)