De lente is een uitnodiging



Onderstaande overweging verschijnt vandaag op www.gewijderuimte.org

Tijdens de lente is het mijn taak vruchtbaarheid na te streven en er mij aan te wijden. Het is mijn opdracht de lucht in te ademen en de aarde te aanschouwen. Als kwetsbaar zaadje grijp ik met beide handen de kans om te rijpen.

In het voorjaar bestaat mijn werk uit mij inleven en graven en nog eens graven en voelen en luisteren en ruiken en smaken.

Het is tijd mijn verlangens te ontdekken en te vervullen.

De lente is de tijd om mijn mentale weerbaarheid te testen en nieuwe dingen te leren. Om mijn armen te spreiden, mijn hart te openen. Om zonlicht, wind, plensbuien, stilte en nacht binnen te laten. En om vervolgens deel te hebben aan de ontwakende wereld.


Vinita Hampton Wright

Reacties

T zei…
Wat mooi om zo te kunnen denken en doen-:)