Stem je ook voor het nieuwste boek van Nikolaas Sintobin sj?


Tot mijn vreugde is mijn nieuwste boek "Levenslessen" opgenomen in de shortlist voor het beste spirituele boek (Vlaanderen) en ook in die voor het beste theologische boek (Nederland).

In Vlaanderen gaat het om een publieksprijs. Jouw stem kan dus het verschil maken. Zo je je stem aan mij wil geven, klik dan hier. Je wordt dan gevraagd je even te registeren, om bedrog te vermijden. Je stem wordt ten zeerste gewaardeerd! 

Via deze link vind je een overzicht van de genomineerde boeken.

Mocht je het boek niet gelezen hebben, weet dan dat in het dagblad Trouw dit het kopje was van de recensie: Razend knap diept Sintobin lessen op uit het christendom voor een mooi leven, die ook werken als je niet gelooft.

In onderstaande video ga ik in gesprek over mijn boek met Marc Lamain.

Klik hier om te stemmen!

Klik hier om het boek te bestellen


Reacties

Meest gelezen

Dé tip van Paus Franciscus voor een geslaagd leven

Wat verrijzenis kan betekenen in de dierenwereld en in jouw leven - Adembenemende video

Waarom we stille zaterdag graag overslaan - de uitleg van Karl Rahner sj

Kan je vandaag nog in Jezus geloven zoals 2000 jaar geleden? - Homilie van Nikolaas Sintobin sj

De tenen van God (1/4)