Hoe de wijsheid op het spoor komen in je eigen leven? Podcast met Nikolaas Sintobin sj over zijn nieuwe boek "Levenslessen"


Hoe kan je de wijsheid op het spoor komen, midden in je eigen leven? Hoe kan ze een uitnodiging worden om een leven te groeien, richting vreugde? Hoe helpt de ignatiaanse spiritualiteit mij om te gaan met het overlijden van mijn broer of hoe ben ik tot het besluit gekomen om jezuïet te worden? Of nog, waarom ik me zowel thuis voel in het kerkgebouw naast ons jezuïetenhuis als in de Kalverstraat om de hoek.

Onlangs ging ik hierover en over veel andere dingen in gesprek met Tom Mikkers naar aanleiding van mijn nieuwe boek: Levenslessen. Hoe oude wijsheid jouw leven in bloei zet.


Klik op de afbeelding hieronder om te luisteren naar dit gesprek.





Reacties

Anoniem zei…
Ik geloof nog steeds in de mens die het goede voor ogen heeft. Wijsheid raakt niet verloren en laat zich niet verstoren het geeft ruimte aan de mens.


Anoniem zei…
Dank u.

Meest gelezen

Dé tip van Paus Franciscus voor een geslaagd leven

Wat verrijzenis kan betekenen in de dierenwereld en in jouw leven - Adembenemende video

Waarom we stille zaterdag graag overslaan - de uitleg van Karl Rahner sj

Kan je vandaag nog in Jezus geloven zoals 2000 jaar geleden? - Homilie van Nikolaas Sintobin sj

De tenen van God (1/4)