Verjaardag



Vandaag bestaat deze blog precies één jaar.

Enkele jaren geleden reeds hield ik een blog bij. Aanleiding was een langdurig verblijf in Chili. Tijdens de bijeenkomst van de SJ-webmasters in Barcelona, op 4 april 2008, besloot ik er opnieuw aan te beginnen. “In alle dingen. Mijmeringen van een jezuïet” werd boven de doopvont gehouden.

Sindsdien heeft uw blogger precies 357 bijdragen gepost op deze blog. 3500 verschillende bezoekers uit 70 landen surften minstens één maal langs. De hoofdbrok komt uiteraard uit België, met een voorzichtig groeiende Nederlandse aanwezigheid. Het aantal bezoekers stijgt, zij het langzaam.

Ik schat dat er thans gemiddeld 150 verschillende lezers op weekbasis deze blog volgen. Er is nog heel wat groeimogelijkheid!

Op deze eerste verjaardag richt ik graag een dubbel verzoek tot u, beste lezer.

1. Uw terugblik, bedenkingen, suggesties … aangaande deze blog interesseren me ten zeerste.

2. Deze blog is bedoeld als instrument om de ignatiaanse spiritualiteit in de meest ruime betekenis van het woord aanwezig te maken in de Nederlandstalige blogosfeer. Aarzel niet om deze blog verder bekend te maken. Hoe meer surfers, hoe meer vreugde.

Reacties

Meest gelezen

Wat verrijzenis kan betekenen in de dierenwereld en in jouw leven - Adembenemende video

Waarom we stille zaterdag graag overslaan - de uitleg van Karl Rahner sj

Dé tip van Paus Franciscus voor een geslaagd leven

Kan je vandaag nog in Jezus geloven zoals 2000 jaar geleden? - Homilie van Nikolaas Sintobin sj

Over wassen van een aidszieke en Witte Donderdag - homilie Nikolaas Sintobin sj

De tenen van God (1/4)