Is liefde aanstekelijk?


Is liefde aanstekelijk?

Het antwoord is eenvoudig: “Ja”.



Reacties

Anoniem zei…
Vriendelijke zijn en behulpzaam zijn leer je, het is een vorm van attent zijn voor je omgeving. Lastig vond ik om hartelijkheid te ontvangen omdat dit me zo overweldigde en ik werd er verlegen van of trok me terug.Gewone vriendelijkheid zit wel in me. Gelukkig zijn er vele vormen van liefde. Zo kan ieder mens tot zijn- haar recht komen.
e.harland-hazebroek zei…
Ja; sommigen hebben er veel moeite mee, dan toch open blijven staan. Ze kunnen er niets aan doen.
Anoniem zei…
Ik heb helaas vele jaren onder verlegenheid,bindingsangst geleefd ik was onveilig gehecht met mijn moeder.
De Lieve God heeft mij genezen door Biodanza hier leerde ik lief te hebben en liefde te ontvangen.
Niemand heeft schuld aan wat mij overkomen was het is de gebrokenheid van de schepping.
Ik ben ongehuwd gebleven,heb daardoor het geluk gehad mijn moeder te mogen verzorgen tot haar dood 91 jaar deze jaren waren de mooiste jaren uit mijn leven,en het duurt niet lang meer dan zie ik vader en moeder en lieve familie weer terug bij Jezus.

Meest gelezen

Wat verrijzenis kan betekenen in de dierenwereld en in jouw leven - Adembenemende video

Waarom we stille zaterdag graag overslaan - de uitleg van Karl Rahner sj

Dé tip van Paus Franciscus voor een geslaagd leven

Kan je vandaag nog in Jezus geloven zoals 2000 jaar geleden? - Homilie van Nikolaas Sintobin sj

Over wassen van een aidszieke en Witte Donderdag - homilie Nikolaas Sintobin sj

De tenen van God (1/4)