Het verschil tussen creativiteit en bedrog

In de serie ’t Hoeft niet altijd serieus te zijn.

Deze commercial was een succes. ’t Is te zeggen, heel wat mensen liepen erin. En dus deed het automerk van zich spreken. Wat uiteraard de bedoeling was.

Dat een loopje werd genomen met de waarheid nemen we er hier graag bij. 

Feit is wel dat er vaker een loopje wordt genomen met de waarheid. En niet altijd op een even onschuldige en openlijke wijze als hier.

Een vervelende vraag die zich hier aandient is: wanneer gaat humor over in bedrog? Of ruimer, hoe ver mag je gaan in “creativiteit” om je boodschap verkocht te krijgen?


Reacties

embharland zei…
Hmn je zal er in zitten!

Meest gelezen

Een verrassend TV-gesprek met Nikolaas Sintobin sj en Etienne Vermeersch over de verkiezing van paus Franciscus

Hoe paus Franciscus reageert op zijn eigen, spontane woede - Waarom ik paus Franciscus zo dankbaar ben

Ignatius van Loyola legt uit hoe je, met een té drukke agenda, toch je rust kan bewaren - citaat

De toespraak van 4 minuten die ervoor zorgde dat Bergoglio werd verkozen tot paus - Waarom ik paus Franciscus zo dankbaar ben

Paus Franciscus over de enige zekerheid die hij heeft - Waarom ik paus Franciscus zo dankbaar ben - citaat

Een uitnodiging tot innerlijke vrijheid - Luisterend leiderschap in het voetspoor van Ignatius van Loyola - Serie van Nikolaas Sintobin sj (6/7)

Waarin religieuzen verschillen van / gelijken op andere christenen - Waarom ik paus Franciscus zo dankbaar ben