Het verschil tussen creativiteit en bedrog

In de serie ’t Hoeft niet altijd serieus te zijn.

Deze commercial was een succes. ’t Is te zeggen, heel wat mensen liepen erin. En dus deed het automerk van zich spreken. Wat uiteraard de bedoeling was.

Dat een loopje werd genomen met de waarheid nemen we er hier graag bij. 

Feit is wel dat er vaker een loopje wordt genomen met de waarheid. En niet altijd op een even onschuldige en openlijke wijze als hier.

Een vervelende vraag die zich hier aandient is: wanneer gaat humor over in bedrog? Of ruimer, hoe ver mag je gaan in “creativiteit” om je boodschap verkocht te krijgen?


Reacties

embharland zei…
Hmn je zal er in zitten!

Meest gelezen

Dé tip van Paus Franciscus voor een geslaagd leven

Wat verrijzenis kan betekenen in de dierenwereld en in jouw leven - Adembenemende video

Kan je vandaag nog in Jezus geloven zoals 2000 jaar geleden? - Homilie van Nikolaas Sintobin sj

De tenen van God (1/4)

Geloof jij in engelen? - De mening van Nikolaas Sintobin sj

Als Ignatius van Loyola een toekomstige heilige aanraadt om niet te veel te bidden