Nikolaas Sintobin sj in gesprek op Radio 5 over wat hem nauw aan het hart ligt



Deze avond ben ik te gast in "Onderweg", een radioprogramma van de Evangelische Omroep op Radio 5. Met Elsbeth Gruteke ga ik er in gesprek over van alles en nog wat dat me in mijn leven dierbaar is. Vanaf mijn kinderjaren tot vandaag: het gezin en de plaats waar ik groot geworden ben, mijn "ontdekking" van het christelijk geloof, de mogelijkheden van het internetpastoraat, de Nederlandse mentaliteit, enz. Er is ook een "gastoptreden", en wel van mij  2-lingbroer Anton.

Klik hier om de uitzending nu reeds te beluisteren.

Reacties

Anoniem zei…
Dank U Hartelijk Inspirerende Pastoor Nikolaas Sintobin SJ voor delen met Visie in interview en voor visie: " God spreekt in de taal van onze ervaring".
Mijn en mijne dierbaren dagelijkse leven is vak met wonderen geplaveid.
In een zorgzaam situatie geroepen " GOD STA MIJ BIJ! " en toen was duidelijk God heeft bijgestaan als een wonder.
renée zei…
GEZEGEND hen die in zo'n ERVARING KUNNEN GE-LOVEN !!!is niet evident !!!! normaliter leef ik in duisternis! Zei LEVINAS niet ergens "Je- DIEU- suis PRésent dans mon ABSENCE"
Enorm dankbaar voor het licht uitgestraald door u!

Meest gelezen

Ignatius van Loyola legt uit hoe je, met een té drukke agenda, toch je rust kan bewaren

Homo-zegen: heeft paus Franciscus zich vergist? Enkele bedenkingen van Nikolaas Sintobin sj

Hoe paus Franciscus reageert op zijn eigen, spontane woede - Homilie van Nikolaas Sintobin sj voor de derde zondag van de 40-dagentijd

Rik Torfs over jezuïetenhumor: het verschil tussen Kardinaal Müller en Nikolaas Sintobin sj

Over geluk dat niemand je kan afpakken - Het getuigenis van Etty Hillesum

Wat doet de Paus daar toch met die opgestoken vinger? - Heerlijke videobeelden

Het verschil tussen geestelijke vreugde en het “je lekker voelen”

Hoe handelen als je slecht nieuws krijgt: het voorbeeld van Ignatius van Loyola - Ignatiaans leiderschap (7/10)