Lou zingt Lou en "Formidable" van Stromae



Lou is een jongen die het syndroom van Morsier heeft. Dit maakt dat hij leeft met meerdere geestelijke en lichamelijke beperkingen.

Onderstaande beelden tonen hoe rijk en mooi deze jonge mens wel is.  Het eerste videootje kon u reeds zien op deze blog. De tweede is van recentere datum. Lou zingt er “Formidable” van Stromae.


Mooi. Dubbel mooi, wat mij betreft, omdat het illustreert dat ook andersbegaafde mensen uitzonderlijke dingen kunnen doen. Ook zij kunnen groeien.





Reacties

Anoniem zei…
Super Hartelijk Dank voor ontroerende prachtige video, en voor:
Voor Uwe worden die mij leren,
Uwe worden : ..."andersbegaafde mensen uitzonderlijke dingen kunnen doen".
Vanaf nu aan, zal ik in vele situaties aan Uwe woorden denken: " andersbegaafde mensen uitzonderlijke dingen kunnen doen".
Anoniem zei…
Lou, heeft unieke gaven, zoals elkeen van ons die heeft. In mijn geloof ben ik ook vandaag, uniek voor God. Hij/ zij is met me bezig. Mijn naam staat in de palm van Gods hand geschreven. Spijtig hoor ik die woorden enkel tijdens uitvaarten.
Anoniem zei…
Wat een les in nederigheid voor ons allen die denken begaafd te zijn. Wat voel ik mij klein tov zoveel grootheid
Anoniem zei…
dat zet mij even op de juiste frequentie voor de rest van de dag en nog vele andere dagen. Dank je Lou!

Meest gelezen

Wat verrijzenis kan betekenen in de dierenwereld en in jouw leven - Adembenemende video

Wat doet de Paus daar toch met die opgestoken vinger? - Heerlijke videobeelden

Waarom we stille zaterdag graag overslaan - de uitleg van Karl Rahner sj

Kan je vandaag nog in Jezus geloven zoals 2000 jaar geleden? - Homilie van Nikolaas Sintobin sj

Over wassen van een aidszieke en Witte Donderdag - homilie Nikolaas Sintobin sj