"Op welk talent van jezelf ben je trots?" - en 14 andere vragen waarop Nikolaas Sintobin sj antwoordt op Kerknet



Voor Kerknet beantwoordde ik 15, soms best moeilijke en persoonlijke, vragen. De antwoorden vind je hier. Hieronder alvast een voorsmaakje.

Op welk talent van jezelf ben je trots?
‘Al mijn talenten heb ik gekregen. Ze zijn geen persoonlijke verdienste. Daarom ben ik er eerder dankbaar voor dan trots. Het meest dankbaar ben ik voor een soort van basisvertrouwen dat ik van jongsaf heb meegekregen: vertrouwen dat het goed is of wordt, wat er ook gebeurt.’

Reacties

Romain zei…
Het allerbeste komt nog en is er al 💞 🌹 🕊️ 🌻
Truus van Dam zei…
U mag best trots zijn , u bent priester en begeleid mensen. U zal best wel eens eenzaam zijn , maar ik hoop dat u een hoop neefjes en nichtjes heeft en dat is ook leuk.En u brengt ons dichter bij God.
Anoniem zei…
Na de 15e laat ik 14 zitten....laat anderen dat maar zeggen.
Dan zijn ze tenminste stil.

Meest gelezen

Wat verrijzenis kan betekenen in de dierenwereld en in jouw leven - Adembenemende video

Waarom we stille zaterdag graag overslaan - de uitleg van Karl Rahner sj

Dé tip van Paus Franciscus voor een geslaagd leven

Kan je vandaag nog in Jezus geloven zoals 2000 jaar geleden? - Homilie van Nikolaas Sintobin sj

Over wassen van een aidszieke en Witte Donderdag - homilie Nikolaas Sintobin sj

De tenen van God (1/4)