Zalig Pasen


Ik zie de groene bomen en ook de rode rozen
ik zie ze bloeien voor jou en mij.
en ik denk bij mezelf, wat een mooie wereld

Ik zie de blauwe lucht met witte wolken
de heldere gezegende dag en de heilige donkere nacht
en ik denk bij mezelf: wat een wondermooie wereld

De kleuren van de regenboog, zo mooi in de lucht
net als de gezichten van alle voorbijgangers
Ik zie vrienden die elkaars hand schudden, ze zeggen: "Hoe gaat het?"
Ze zeggen echt: "Ik houd van je"

Ik hoor baby's huilen, ik zie ze opgroeien
Ze zullen meer leren dan ik ooit zal weten
En ik denk bij mezelf: wat een wondermooie wereld
Ja, ik denk bij mezelf: wat een wondermooie wereld

Oh ja
----------------------------------------------------
I see trees of green, red roses too,
I see them blue, for me and you.
And I think to myself... what a wonderful world.

I see skies of blue, and clouds of white,
The bright blessed day, the dark sacred night.
And I think to myself... what a wonderful world.

The colors of the rainbow so pretty in the sky,
Also the faces of people going by.
I see friends shaking hands, say how do you do?
They're really saying, I love you.

I hear babies crying, I watch them grow,
They'll learn much more than I'll ever know.
And I think to myself... what a wonderful world.

Yes I think to myself... what a wonderful world.

Reacties

Anoniem zei…
Met onze aandacht gericht op wat is: schoon,eerlijk,echt,puur,gratuit
is ons leven eenvoudig,
is Pasen makkelijk te verstaan,
hét Levensfeest bij uitstek.
Rieta zei…
Helder Licht nodigt
dorre aarde uit tot nieuw
leven: 't is Pasen!

Ook voor u een Zalig Pasen toegewenst.
Elaine zei…
Christ is risen - He is truly risen!

Happy Easter to you!

Meest gelezen

Wat verrijzenis kan betekenen in de dierenwereld en in jouw leven - Adembenemende video

Wat doet de Paus daar toch met die opgestoken vinger? - Heerlijke videobeelden

Waarom we stille zaterdag graag overslaan - de uitleg van Karl Rahner sj

Kan je vandaag nog in Jezus geloven zoals 2000 jaar geleden? - Homilie van Nikolaas Sintobin sj

Over wassen van een aidszieke en Witte Donderdag - homilie Nikolaas Sintobin sj

De verrijzenis van Jezus is geen toverpilletje - Homilie van Nikolaas Sintobin sj voor Pasen